שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם חלק גדול מהשאלות שתמיד יכולות לצוץ בזמן גלישה באתר. רק תמיד תדעו שאנחנו נמצאים כאו על מנת לעזור לכם בכול שלב ושלב, בזמן בחירת מוצר, רכישת מוצר וגם אחרי קבלת מוצר. להתחלת צאט מהיר בכול עניין נא ללחוץ כאן בבקשה.

 

שאלות כללי:

  • האם לאתר XMART יש חנות פיזית?
    • אין לנו סניפים בקניונים ואין לנו חנויות ברחובות העיר וגם אין לנו מחסנים ענקים ברחבי הארץ אבל יש לנו את רמת המקצועיות, הרצון והכי חשוב את היכולת להביא לקהל הגולשים שלנו את חווית הקנייה הטובה ביותר שתגרום לקהל לקוחותינו לחזור אלינו שוב ושוב. אתר XMART מנוהל ממשרד ומחסן שנמצא קרוב לאזור התעשיה הישן בראשון לציון. אנחנו מאמינים שבימים כהיום אין צורך בניהול חנויות בקניונים לצורך שיווק ומכירה של מוצרים איכותיים, מחיר הוגן והכי חשוב במתן שירות ללקוח. אנחנו יודעים לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחותינו בכל עניין ובכל שלב. המקצועיות שלנו באה לידי ביטוי בארבעה תחומים: שקיפות, איכות, שירות ואמינות. תכונות אלה הן הדברים החשובים ביותר לצורך התחברות עם לקוחות חדשים ושמירה על הלקוחות הקיימים. אנחנו מאמינים שהמשך פעילות האתר שלנו תלויה אך ורק בדברים האלה למען הצלחה בשוק הקיים היום.

  • מה ההבדל בין הכפתור "הוסף לסל הקניות" ולכפתור "קנה עכשיו"?
  • בא לך למלאות עגלה הוסף לסל. מצאת את מה שאתה צריך ובא לך לסיים? אז לחץ על כפתור קנה עכשיו ותופנה מיידית לקופה.

  • האם המוצרים הנמכרים באתר XMART הינם חדשים?
  • כול המוצרים שנמכרים אצלנו הינם חדשים 

 

  • האם כדאי לי להירשם אצלכם לקבלת עדכונים על מבצעים חמים?
  • אתר XMART משתדל לצאת במבצעים כול שבוע. להרשמה לקבלת עידכונים יש ללחוץ כאן בבקשה

  • האם אתר XMART מאובטח לקניות? מה רמת האבטחה של האתר?
  • כיום אחד הדברים החשובים ביותר עבור גולשים באתר היא הידיעה על זאת שהאם האתר מאובטח ואמין ברמה הגבוהה ביותר. לשם כך בנינו את אתר XMART בקפידה עם אחד המערכות הטובות בשוק מסחר האלקטרוני. האתר שלנו  מאובטח במערכת SSL מתקדם וחותמת חברות הסליקה מופיע בתחתית הדף באתר. אנחנו מקפידים לשמור תמיד בצורה חזקה ובטוחה ביותר על פרטיות הלקוח ועל האינפורמציה האישית שלו.

  • אך אני מבצע רכישה אצלכם באתר?

לרכוש מוצרים אצלנו באתר זה קל ונוח בכול שלב ושלב.

אז בואו נתחיל

  • בוחרים את המוצר הרצוי ועוברים לקופה
  • מזינים את הפרטים אישיים. 
  • בוחרים את סוג משלוח הרצוי.
  • בוחרים את סוג התשלום ומבצעים הזמנה.
  •  לאחר השלמת ההזמנה הלקוח יקבל אימייל עם כול פרטי ההזמנה.
אם עדיין נתקלתם בקושי ברכישה תלחצו פה ואנחנו נעזור לכם 

  • מדוע אני צריך לתת את פרטיי האישים בעת רכישה באתר?
  • הפרטים שהלקוח מוסר בעת הרכישה באתר שלנו הם לצרכי שירות ואחריות בלבד (בנוסף אנחנו מחויבים על פי החוק במדינת ישראל בעקבות התיקון החדש לחוק המע"מ). אנחנו משתמשים באינפורמציה הזאת רק לצורך איתור הזמנות של הלקוחות שלנו, ביצוע משלוחים ומענה ללקוחות על מנת לתת שירות מהיר ומוצלח. בנוסף בגלל שהתשלום מתבצע עם כרטיס אשראי ועל פי הוראת חברות האשראי למניעת שימוש לרעה, יש להציג פרטים אשר תואמים את שם מחזיק כרטיס האשראי ושם המשלם.

  • האם יש סכום מינימום להזמנה?
  •  אין סכום מינימום לרכישה, אין הגבלות ואין משחקים. תרגישו חופשי לקנות מה שבא לכם באיזה סכום שבא לכם.

  • האם ישנו תוספת תשלום כולשהו ברכישה באתר?
  • לא לא ולא! אין אצלנו שום דבר נוסף כתוספת תשלום על הרכישה באתר. בזמן ביצוע הרכישה מוצג בפניכם כול הסכום הסופי הדרוש לרכישת מוצר אשר כולל את מחיר המוצר ועלות משלוח המוצר וזהו.שקיפות מביאה תוצאות טובות.
 
  • האם המוצר שאני רואה באתר זמין במלאי לרכישה מיידית?
  • אנחנו לא חברת דרופשיפינג! המוצרים שאנחנו מציגים באתר זמינים ונמצאים בישראל וניתנים למשלוח מהיר או באיסוף עצמי (לא לשכוח איסוף עצמי בתיאום מראש בלבד).

  • אני מעוניין במוצר מסוים שאינו במלאי באתר , האם ניתן להזמין את המוצר בהזמנה מיוחדת?
  • כן ניתן לעשות הזמנה למוצרים הנמצאים באתר תחת הכותרת "אזל המלאי" בהזמנה מיוחדת. במקרה כזה אפשר ליצור קשר עאיתנו (להתקשרות יש ללחוץ כאן בבקשה) או בעמוד “צור קשר” שלנו נא לחץ כאן למעבר לעמוד. בעמוד צור קשר לא לשכוח לציין את שם המוצר, שם לקוח, מספר טלפון ואימייל ליצירת קשר. אנחנו ניצור קשר עם הספק ונבקש את המוצר שביקשת. מחירו הסופי של המוצר יקבע אחרי שנברר את המלאי והמחירים עם הספק. אנחנו ניצור עימך קשר על מנת לעדכן אותך בסכום ההזמנה, בזמינות המוצר ובזמן המשלוח. במידה ויש אישור ואתה מסכים נבצע פתיחת הזמנה הכולל אמצעי התשלום ואמצעי השילוח ונדאג שתקבל את המוצר בהקדם.

  • אני לא מצליח לעשות הזמנה. מה עליי לעשות?

  • אך אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה?
  • לאחר ביצוע תשלום בקופה תקבל מייל במידית (לאימייל שהזנת ביצירת חשבון) עם כול פרטי ההזמנה. בנוסף תמיד אפשר להיכנס לחשבון האישי שלך באתר לצורך קבלת אינפורמציה ומעקב אחרי הזמנה. לחץ כאן לכניסה לחשבון האישי שלך

  • איפה אני יכול למצוא את חשבונית הרכישה שלי?

קיבלתי מייל שהמוצר שרכשתי חסר במלאי. מה הם האפשריות שלי?

האם יש הנחה על הזמנה של כמיות מאותו מוצר? 

  • מהן שעות פעילות של האתר?
  • שעות פעילות האתר הינם 24/6 (האתר לא זמין לרכישות מכניסת שבת עד יציאת שבת).

  • מהם שעות הפעילות של שרות לקוחות?
  • שעות פעילות צוות האתר: ימים א'-ה' 09:00 - 22:00 , ו' 09:00-15:00. ליצירת קשר עם שירות לקוחות בשעות הפעילות נא ללחוץ כאן בבקשה.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה להוסיף עוד מוצרים לרכישה. מה עליי לעשות?

  • ראיתי מוצר באתר, האם יש אפשרות לשמור לי אותה?
  • ישנן שני אפשרויות לרכישת מוצר באתר: רכישה דרך האתר או להתקשר ישירות לשירות הלקוחות ולבצע הזמנה.
    לצערינו לא נוכל להבטיח שמירת מוצרים כל עוד לא בוצעה רכישה מלאה.
    בהזמנה טלפונית כמו באתר תוכל לבחור גם את שיטת השילוח וגם את שיטת התשלום של ההזמנה.

ראיתי את אותו המוצר באתר אחר במחיר זול יותר. מה עושים?

 

  • קיבלתי את החבילה אבל חסרים בה פריטים. מה אני עושה?
  • יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ואנחנו נדאג לטפל בעניין באופן מיידי. לקבלת מענה מהיר ויעיל יש להכין את מס ההזמנה שלך מראש בבקשה. ליצירת קשר עם שירות לקוחות נא ללחוץ כאן בבקשה.

  • קיבלתי משלוח מהאתר למוצרים שלא הזמנתי. מה אני עושה?
  • יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ואנחנו נדאג לטפל בעניין באופן מיידי. לקבלת מענה מהיר ויעיל יש להכין את מס ההזמנה שלך מראש בבקשה. נשמח לטפל בעניין באופן מיידי. ליצירת קשר עם שירות לקוחות נא ללחוץ כאן בבקשה.

  •  האם חברת XMART משווק מורשה של המוצרים הנמכרים באתר?
  • חברת XMART הינו משווק מורשה של כול המוצרים והמותגים המוצגים באתר. בנוסף ישנם מותגים המוצגים באתר שהם יבוא ישיר שלנו (מותגי הבית) והם נמכרים אך ורק דרך האתר שלנו ישירות ללקוחותינו. 

מה ההבדל בין מוצר מקורי,מוצר מורשה ומוצר לא מקורי? 

מה זה מועדון לקוחות XVIP ואך אני מצטרף?

מהו קוד קופון באתר אך אני יכול לקבל אותו וכיצד ניתן לממש קופון הנחה באתר?

הזמנתי שליחות דרך האתר והשליח לא הגיע. מה עליי לעשות?

  • יש לי ביקורת על האתר XMART. מה עליי לעשות?
  • כדי להגדיל את תחושת הבטחון של הלקוחות שלנו יצרנו עבורכם דף ספציפי להעברת ביקורות (כול ביקורת בשבילנו נחשב כביקורת בונה) למעבר לדף ביקורות לחץ כאן.
    אם אתה מעוניין לקבל מענה מהיר יותר לביקורת שלך תמיד נשמח שתיצור איתנו קשר במיידי ואנחנו נשמח לעזור בכול דרך אפשרית ומהירה לטיפול בנושא נא ללחוץ כאן בבקשה למעבר לנציג.

פספסתי דיל שאהבתי, מה אפשר לעשות?

 

 

ביצוע תשלום:

  • האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת האתר? מדוע צריך להקליד את פרטי כרטיס אשראי בכל קניה מחדש?
  • כחלק מאמצעי האבטחה הגבוהים שאנחנו נוקטים באתר, פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים באתר אלא מועברים ישירות לחברת הסליקה לכן זאת הסיבה שיש להקיש את פרטי כרטיס האשרי בכול קנייה מחדש.

מהם דרכי התשלום האפשריים באתר?

מתי הכרטיס אשראי שלי מחויב?

האם אני יכול לבצע רכישה בתשלומים באתר?

האם האתר מאובטח לתשלום דרך כרטיס אשראי?

האם אני יכול לשלם במזומן?

האם אני יכול לשלם בצ’ק?

האתר לא מקבל את אמצעי התשלום שלי. מה עליי לעשות?

 

 

 

 

 

 

משלוחים:

מה זמן האספקה מרגע שביצעתי את ההזמנה באתר?

איך אני יודע את מספר המעקב של ההזמנה?

האם אני יכול להזמין באתר לכול מקום בארץ?

האם אני יכול לאסוף בעצמי את המוצר לאחר קניה?

האם אני יכול לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של כתובת המשלם? מה ההבדל בין הכתובת למשלוח לבין הכתובת לחיוב?

האם אני יכול לעקוב אחר המשלוח של ההזמנה שלי?

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לשנות את שיטת המשלוח. מה אליי לעשות?

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לשנות כתובת משלוח. מה אליי לעשות?

ביצעתי הזמנה וקיבלתי מייל שההזמנה נארזה ונשלחה אליי. מתי החבילה תגיע אליי?

מה כדאי לי לבחור משלוח לבית או משלוח לעבודה?

 

 

 

 

ביטול עסקה / החזרה:

האם ניתן להחזיר מוצר שרכשתי באתר?

האם ניתן להחזיר מוצר עקב אי שביעות רצון?

האם ניתן להחזיר מוצר עקב פגם או טעות במשלוח מוצר?

עשיתי טעות ורכשתי מוצר לא נכון / לא מתאים. מה אפשר לעשות?

מי נושא בעלות החזרת המוצר ?

כיצד אתם מבצעים זיכוי על החזרת מוצר?

לקבלת זיכוי כספי על ההזמנה שלי, האם עלי לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

קיבלתי זיכוי לקניה באתר XMART האם ישנו תוקף לזיכוי?

 

 

 

 

אחריות:

  • מי אחראי למוצר שרכשתי באתר xmart.co.il?
  • אנחנו לא נפנה את הלקוח ליבואן ולא נשלח אותו לעשות את העבודה שלנו (אצלנו באתר כול מוצר עובר בדיקה קפדנית לכן יש אחריות על כל המוצרים בהתאם לתקנון האתר) ואנחנו נדאג לתת את השירות הכי טוב לאחריות המוצר.  

 

מה כולל באחריות?

לכמה זמן אתם נותנים אחריות למוצר שרכשתי?

איך אני ממש אחריות על מוצר?

 

החשבון האישי שלי:

  • מהו החשבון אישי שלי?
  • החשבון האישי שלך מורכב משם המשתמש, אימייל דרכו ניתן ליצור איתך קשר, מספר טלפון כתובת למשלוח והיסטוריית הזמנות. יצירת חשבון מאפשרת הזדהות שלך באתר ותהליך קנייה מהיר יותר.

למי יש גישה לחשבון האישי שלי והאם הוא מאובטח?

כיצד אתם באתר XMART משתמשים בפרטים שהזנתי בחשבון האישי שלי?

האם אני יכול למחוק את חשבון האישי שלי מהאתר?

 

  • שכחתי את הסיסמה שלי לחשבון באתר. מה עליי לעשות?
  • במקרה זה יש לבצע איפוס סיסמה. יש להקליק על כניסה לחשבון האישי בתחתית האתר ואז להקליק על שכחתי סיסמה ולאחר זה ולהזין את כתובת המייל איתה נרשמת. לאחר מכן יישלח אליך קישור לאיפוס הסיסמה. למעבר מהיר לחשבון האישי יש ללחוץ כאן בבקשה